Karty lojalnościowe, rabatowe

  • Karta klienta to znakomity sposób na przywiązanie klienta do sprzedawcy. W systemach obsługi klienta rozróżniamy różne rodzaje kart.

    W prostych sytemach może to być karta PCV z nadrukowanym logo i danymi reklamowymi. W bardziej rozbudowanych systemach obsługi warto pokusić się o personalizację kart czyli przypisanie karty do konkretnej osoby.

    Służy do tego nośnik na karcie. Takim nośnikiem może być pasek magnetyczny, kod kreskowy lub coraz częściej stosowany transponder zbliżeniowy. Taki transponder umieszczony jest wewnątrz karty i posiada unikalny zakodowany identyfikator. Nasza firma jest bezpośrednim importerem kart.

    Dostarczamy karty z paskami magnetycznymi, kodem kreskowym, oraz
    z transponderami zbliżeniowymi w dowolnej technologii UNIQUE MIFARE itp.

    Oferujemy również nadruk na kartach.

    Dostarczamy również wszelkiego rodzaju transpondery oparte na
    technologii zbliżeniowej np. paski nadgarstkowe, breloki zbliżeniowe, itp.